eşya depolamaevden eve nakliyat

Witaminy na włosy

Zdrowe piękne włosy są wizytówką nie tylko kobiety. Odpowiednio odżywione są pełne blasku, story mniej się przetłuszczają i łatwiej układają. Aby o nie zadbać, illness nie wystarczy zakupić kosza kosmetyków. Potrzebne są odpowiednie witaminy na wzmocnienie.

Healthy-Hair-Growth

źródło: lavish-treats.com

Jakie witaminy wzmacniają nasze włosy? Przede wszystkim witamina A. Witamina A, inaczej zwana retinolem wpływa na metabolizm zrogowaciałych komórek macierzy włosa. Brak tej witaminy w naszej diecie, powoduje wypadanie włosów i ich nadmierne wysuszenie. Jej bogatym źródłem są warzywa zielono listne, papryka, marchew i np. pomidory.

I oczywiście witaminy w tabletkach. Witaminy z grupy B zapewniają włosom przede wszystkim wzrost. Także chronią je przed chorobami i niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych. B1, B2, B3, B5, B6, B9 i B12 biorą udział w produkcji włosa, wzroście oraz mają wpływ na kolor. Witamin tych dostarczą nam np. brokuły, kurza pierś, wieprzowina, nabiał. Spożywając pieczarki i brokuły możemy uniknąć siwienia! Zawierają witaminę B5, która ma ogromny wpływ na pigmentację włosa. Jedwabistą miękkość i blask zapewni nam witamina E. zapobiega ona szkodliwemu działaniu wolnych rodników na mieszki włosowe. Znajdziemy ją np. w zbożach, oleju sojowym czy zielonej rzepie. Jeżeli nie spożywamy ww rzeczy sięgnijmy po witaminy w tabletkach.

Kolejną witaminą jaką znajdziemy w segmencie witaminy na włosy, jest witamina H. zapobiega ona łysieniu jak i siwieniu. W biotynę, czyli Wit. H bogata jest wątróbka, orzechy, kraby, marchew, grzyby i pomidory. Najpopularniejsza z witamin, witamina C również ma zbawienny wpływ na nasze włosy. Odpowiada ona za produkcję kolagenu, który jest potrzebny dla dobrej kondycji naszych czupryn. Bogate w witaminę C są cytrusy oraz papryka. Zespół nienasyconych kwasów tłuszczowych to witamina F. na cały organizm działa ochronnie, także i na włosy.

Wybierając dobre witaminy, wspomożemy budowę i kondycje włosów. Należy pamiętać jednak, że nie same witaminy są ważnie w ich ożywianiu. Za prawidłową budowę włosa odpowiadają także aminokwasy: cystyna i metionina. Spożywając jajka czy łososia dostarczymy je do organizmu. Wybierając gotowe zestawy: witaminy na włosy bądź naturalne suplementy diety, pamiętajmy aby w ich skład wchodziły właśnie te dwa aminokwasy.

3 Komentarze
  1. Dbamy o włosy z zewnątrz, ale nie zapominajmy że od środka też trzeba :)

  2. Chciałabym mieć bardzo zdrowe włosy bo niestety ich nie mam a dzięki temu artykułowi mogę w końcu poczuć i sprawdzić jakie na prawdę dzięki witaminom moje włosy mogą być :)

  3. po ciąży przeraźliwie posypały mi się włosy na szczęście uratował mnie kompleks witamin.

Pozostaw odpowiedź

ZAPRZYJAŹNIONE SERWISY:

logo pillsrank logo suplementy onlineintymnosclogo spirulinasjsj13

Więcej w dobre witaminy, jakie witaminy, naturalne suplementy diety, witaminy na wzmocnienie, witaminy na włosy, witaminy w tabletkach
odpor
Witaminy na wzmocnienie i odporność organizmu

Zima, przesilenie wiosenne i jesienne są często królestwem infekcji dróg oddechowych, zaziębień i grypy. Nie każdy ma świadomość, że w...

Vitamins-for-skin
Piękna cera, czyli witaminy i ich wpływ na jej wygląd

To że witaminy wzmacniają nasza odporność i dbają o stan ogólny naszego organizmu, każdy jest świadomy.  Ale nie każdy ma...

Zamknij