eşya depolamaevden eve nakliyat

Szybki przyrost masy mięśniowej

imagesOprócz idealnego zdrowia, viagra sprawności seksualnej dorównującej największym kochankom świata, thumb marzeniem niemal każdego mężczyzny jest idealna sylwetka. Godziny na siłowni, tony odżywek, litry potu wylanego i czasami efekt jest, ale nie taki jakiego oczekiwano.

Aby nastąpił przyrost masy mięśniowej nie wystarczy sklep z odżywkami. Należy zapoznać się ze strukturą ciała i wiedzieć jak funkcjonują mięśnie i kiedy następuje rozrost tkanki. Mięsnie to w zasadzie dwa rodzaje włókien : wolnokurczliwe i szybkokurczliwe. Wolnokurczliwe biorą udział w procesach wytrzymałościowych a szybkokurczliwe reagują przy biegach, skokach i np. przy podnoszeniu ciężarów. Aby osiągnąć ideał swojej sylwetki, należy pobudzać właśnie tą drugą grupę mięśni. A jest to odporna grupa, która nie pracuje przy spacerze czy podstawowych czynnościach dziennych.

Aby spacer obudził mięśnie szybkokurczliwe musiałby zamienić się w sprint. Te zaś reagują dopiero wtedy gdy zbliżamy się do 2/3 swoich możliwości biegackich i pracują tylko przez kilka sekund, ponieważ wtedy opadamy już z sił i zaprzestajemy szybkiego biegu. Najlepsi biegacze zmuszają tą grupę mięśniową do pracy przez ok. 2 minut. Aby nastąpił szybki przyrost masy mięśniowej trzeba zmuszać te mięśnie do długiej pracy. Jednym ze sposobów jest dźwiganie ciężarów cały czas blisko granicy naszych możliwości.

Ewentualnie, zmniejszenie ciężaru a zwiększenie serii powtórzeń i tempa w jakim ćwiczenie się wykonuje. Właśnie szybkość jest elementem kluczowym. Wykonując więcej serii z mniejszym obciążeniem ale w wolnym tempie, ta największa grupa mięśni nie obudzi się nawet na chwilę. Mniejszy ciężar powinien równać się z szybkim tempem.

Oprócz wiedzy jak pobudzić mięśnie, które wpływają na wygląd sylwetki i jej rzeźbę, warto organizm wspomóc i zaopatrzyć szafkę w suplementy diety dla sportowców. Analizując rynek suplementów należy wybierać  najlepsze odżywki. Skuteczny środek na przyrost masy mięśniowej, gwarantuje szybkie wyniki, przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej, buduje w szybkim tempie masę mięśniową.

Dla wzmocnienia efektów należy również dostosować sposób żywienia. Dieta na masę mięśniową powinna zawierać : 2-3g białka, 3 g tłuszczów i 4 g węglowodanów. Jest to ogólny zarys posiłku przy diecie masowej. Jednak dobrze by dietetyk określił odpowiedni akurat dla nas. Dieta taka powinna być przystosowana do intensywności treningu, metabolizmu i wagi ciała. Błędnym myśleniem jest, że dieta na masę mięśniową pozwala na spożywanie wszystkiego i w nieograniczonych ilościach. Otóż nie. Aby zbudować dobrą strukturę mięśniową należy inwestować też w jakość jedzenia. Inaczej zamiast masy mięśniowej zbudujemy tkankę tłuszczową.

Odpowiednio dobrany trening, zdrowa dieta i odżywki na masę i siłę, są pierwszym krokiem do zbudowania wymarzonej sylwetki. Systematyczność i konsekwencja zaowocuje pięknym i zdrowym wyglądem.

Pozostaw odpowiedź

ZAPRZYJAŹNIONE SERWISY:

logo pillsrank logo suplementy onlineintymnosclogo spirulinasjsj13

Więcej w dieta na masę mięśniową, najlepsze odżywki, odzywki na masę i siłę, przyrost masy, przysrost masy mięśniowej
Ćwiczenia z odżywkami

Jeśli brać pod uwagę odpowiednie środki wspomagające treningi warto skoncentrować się na odpowiednich odżywkach. Takie produkty mogą okazać się najlepszym...

Dbałość o wygląd

Dbałość o wygląd każdego mężczyzny jest niczym jego zadanie główne. Od tego zależeć może ich powodzenie w życiu prywatnym. Bez...

Zamknij