eşya depolamaevden eve nakliyat

Jedz smacznie i zdrowo!

Obecnie żyjemy w nieustannym biegu.  Zjawisko to ciągle narasta, information pills mamy coraz mniej wolnego czasu. Bezustannie się spieszymy, visit this site o coś zabiegamy czy też walczymy o lepszą przyszłość.  Tryb życia, który prowadzimy ma znaczący wpływ na naszą codzienność. Zmienił się styl naszego dnia, a tym samym modyfikacji uległ także sposób naszego odżywania.

zdrowe jedzenie

źródło: rebootedbody.com

Fast food z ang. szybkie jedzenie, które w bardzo krótkim czasie zrobiło karierę na całym świecie, nie oszczędzając przy tym również Polski. W naszym jadłospisie na stałe zagościły: hot dogi, kebaby, hamburgery i wiele innych. Pomimo różnorodności przysmaki te łączy jedno: negatywny wpływ na nasze zdrowie.

Potrawy te charakteryzuje nie tylko kuszący smak, ale również łatwość przygotowania i dostępność. Jedzenie to zawiera zazwyczaj niezliczoną ilość kalorii, a mało wartości odżywczych. Niemal na każdej ulicy możemy znaleźć bar oferujący nam ten jakże niezdrowy ale smaczny posiłek. Oczywiście nie ma nic złego w skosztowaniu czegoś potocznie mówiąc ?zakazanego? od czasu do czasu. Jednak jak w wielu innych dziedzinach trzeba zachować umiar oraz rozsądek.

Zamiast fast foodów lepiej wzbogacić swoją dietę o inne przekąski, a najlepiej by to były owoce i warzywa. Udowodniono, iż przeciętny Polak zjada ok. 50 kg owoców rocznie. Niestety w porównaniu z innymi krajami europejskimi jest to wciąż niewielka ilość. Jak podaje Światowa Organizacja Zdrowia owoce i warzywa należy spożywać do każdego posiłku, czyli 5 razy dziennie. Owoce i warzywa w przeciwieństwie do szybkiego jedzenia to znakomity sprzymierzeniec osób dbających o swoją linię. Zawierają bowiem niewiele kalorii przy zachowaniu swoich składników odżywczych. Podczas gdy badania pokazują wpływ szybkich posiłków na negatywne samopoczucie tak owoce przyczyniają się także bardzo korzystnie na poziom naszego szczęścia.

Wbrew pozorom ?zdrowa dieta? nie musi być mniej smaczna czy monotonna ? powtarzają dietetycy. Przeciwnie dieta odpowiednio dobrana może być ciekawa, estetyczna a przy tym spełniać swoją najważniejszą funkcje ? być smaczna i zdrowa. Doskonałym i jakże dobrym tego przykładem są wspomniane wcześniej owoce.

Błędy żywieniowe nie tylko wpływają na naszą wagę tj. otyłość czy nadwagę. Istnieje także zjawisko chorób dietozależnych ? na które to właśnie wpływają nasze błędy żywieniowe.  Nawyki żywieniowe kształtują się już u najmłodszych dzieci. Statystyki pokazują, że około 20% młodzieży waży o wiele za dużo niż powinno, a ich stan zdrowia nie jest zadowalający. Przyczyną otyłości, obok braku aktywności fizycznej jest oczywiście zła dieta, której częstym elementem jest właśnie fast food. Stąd specjaliści biją na alarm: ucz swoje dziecko!

Edukacja żywieniowa, świadomość tego co należy jeść powinna być uświadamiana już u dzieci. Warto inwestować w przyszłość swoich pociech. W zdrowym ciele zdrowy duch ? mówi łacińska sentencja. Wobec czego nie bądźmy obojętni. Szanujmy to co dla nas takie istotne ? Zdrowie

4 Komentarze
  1. Bardzo dobra teoria :)

  2. Niestety żyjemy w czasach w których ludzie żyją w ciągłym pośpiechu i nie mają czasu aby zjeść normalny posiłek dlatego wolą zjeść coś nie zdrowego ale szybkiego nie patrząc na konsekwencje zdrowotne…

  3. Ale czy tak naprawdę istnieje teraz zdrowa żywność? Wszędzie pełno konserwantów i sztucznych dodatków. Warzywa, owoce opryskane i niewiadomo jak modyfikowane. Nawet to co sami zasiejemy wydaje sie być zdrowe a ziemia także jest skazona i nie wpływa to raczej na jakość warzyw

  4. Od kiedy poznałam dietę strukturalną nie mam problemów nie tylko z nadwagą, ale z innymi dolegliwościami, które bardzo mi dokuczały. Czuję się o wiele lepiej, gdyż zaczęłam się zdrowo odżywiać i zmieniłam nawyki żywieniowe. Mam o wiele więcej energii, a zmęczenie i apatia ustąpiły. Czy nie warto postawić na taką dietę, aby była odpowiednio zbilansowana? Dzięki diecie strukturalnej otrzymuję wszystkie witaminy i mikroelementy.

Pozostaw odpowiedź

ZAPRZYJAŹNIONE SERWISY:

logo pillsrank logo suplementy onlineintymnosclogo spirulinasjsj13

Więcej w błędy żywieniowe, fast food, nadwaga, otyłość
Tabletki na odchudzanie Alli – skład i dawkowanie

Tabletki odchudzające Alli to środek wspomagający odchudzanie przeznaczony dla osób, and których wskaźnik masy ciała wynosi nie mniej niż 28....

Zamknij