eşya depolamaevden eve nakliyat

Idealna sylwetka na wiosnę

Zimą nasze ciała zaokrąglają się w szybszym tempie. Zbyt mała aktywność fizyczna, order zapotrzebowanie na potrawy wysokokaloryczne aby dostarczyć energię na ogrzanie organizmu, skutkują nadprogramowymi kilogramami. Gdy wiosna zbliża się wielkimi krokami, czas aby zrzucić nie tylko grube kurtki, ale i zadbać o własne ciało.

wiosn

Aby odchudzanie było skuteczne, walkę z kilogramami należy zacząć nie od drastycznej diety a od wprowadzenia aktywności ruchowej. Pod koniec zimy, należy stosować chociażby półgodzinne spacery. Po 2-3 tygodniach gdy organizm przyzwyczai się do zwiększonego wydatku energetycznego, należy zastosować modyfikację żywienia. Skuteczne odchudzanie to zdrowe odchudzanie.

Zmiany jedzenia powinny dotyczyć konkretnych grup. Należy odstawić rzeczy, które zimą spożywaliśmy ponieważ były sycące i dostarczały duże dawki energii. Energia ta była przetwarzana w ciepło. Do diety powinny na nowo zawitać warzywa. Wiosną dostęp do świeżych jest ułatwiony. Spożywane gotowane czy surowe dostarczają mniej energii ale za to są źródłem witamin. Do grupy którą należy ograniczyć należą: jaja, sery, mleko, jogurty i mięso. Również zaleca się ograniczenie pieczywa, ziemniaków i kaszy.

W przypadku zamiłowania do owoców, powinniśmy wiedzieć że awokado, gruszki, śliwki i winogrona zawierają dużo cukru i są bardzo kaloryczne. Mniej kaloryczne są owoce cytrusowe i jagodowe, kiwi i jabłka. Zróżnicowanie posiłków i wprowadzenie do nich zdrowej żywności to tylko połowa sukcesu.

Aby wyniki odchudzania były trwałe, należy postawić nie tylko na jakość jedzenia ale i jego ilość. Dietetycy polecają 4-5 posiłków dziennie. W większości jesteśmy nauczeni, że jadamy dopiero jak czujemy głód. Wtedy przejadamy się na zapas. Posiłki powinny być regularne. Najważniejszym posiłkiem jest śniadanie i obiad. One mogą być ilościowo większe. Jeżeli jednak jadamy późne obiado-kolacje, powinniśmy zrezygnować z kolacji.

Jeżeli jednak, obiad spożywany jest popołudniu, to kolacja powinna zostać zjedzona maksymalnie do godz 18-19. Bardzo często, zjadamy tylko dwa posiłki dziennie. Zmiana nawyków żywieniowych i rozłożenie na 5 posiłków w ciągu 2 tygodni powinno skutkować spadkiem wagi.

Dieta na odchudzanie

Każdy kto zastanawia się jak się odchudzić skutecznie i trwale, powinien wiedzieć że rygorystyczne diety wiosną nie są wskazane. Restrykcyjne diety, potęgują tylko uczucie głodu. Po zimie wiele osób ulega wiosennemu przesileniu i czuje zmęczenie i osłabienie organizmu. Aby dodatkowo dieta nie była ciężarem, należy dobrać racjonalną, odpowiadającą naszemu organizmowi. Taka dieta powinna dostarczać maksymalnie 1500 kalorii dziennie.

W utrzymaniu diety, bardzo pomocne są orzechy i migdały spożywane w formie podwieczorków. Dostarczają witamin i wielu minerałów a także są porządnym zastrzykiem energii, która przy przesileniu słabnie. Każdy posiłek powinien być zbilansowany i powinien zawierać chude białka i jak najmniej tłuszczów. Tłuszcz dopuszczalny jest w formie płynnej ? niewielka ilość oliwy z oliwek. Powinniśmy unikać napojów gazowanych jak i soków owocowych, ponieważ zawierają dużą ilość cukrów.

Najbardziej odpowiednim płynem jaki jest zalecany to oczywiście woda. Oprócz niej to soki warzywne, które można pić bez ograniczeń jak i różne herbatki oraz kawa. Kawa przyspiesza metabolizm, jednak jej spożycie powinno ograniczać się tylko do 2-3 dziennie.

Skuteczne i zdrowe odchudzanie po zimie, powinno zaczynać się od wprowadzenia ruchu i zmian żywieniowych. Aby otrzymane efekty były trwałe, nawyki żywieniowe powinniśmy zachować na stałe. Powinniśmy też, wprowadzić w nasze życie odrobinę sportu. Nie musi to być dziedzina ekstremalna. Wiosną i latem wystarczy wycieczka rowerowa bądź spacery po świeżym powietrzu z rodziną.

1 Komentarz
  1. zasada jest prosta. przez zimą każdy z nas zapomina o zdrowym odżywianiu i aktywności fizycznej, ponieważ długie zimowe wieczory wolimy spędzić w domowym zaciszu zajadając się tym, za czym najbardziej przepadamy, nie pilnujemy wagi, bo i tak ciało jest ukryte pod tysiącami warstw ubrań. dopiero gdy nadchodzi wiosna zaczynamy myśleć o odsłanianiu ciała i o tym, jak powinnyśmy naprawić szkody wyrządzone zimą. do tego wiosną jest znacznie więcej okazji do ruchu. chętniej chodzimy na spacery, czy przejażdżki rowerowe. szybciej gubimy to co nam się uzbierało, by jesienią i zimą znów rozpocząć magazynowanie.

Pozostaw odpowiedź

ZAPRZYJAŹNIONE SERWISY:

logo pillsrank logo suplementy onlineintymnosclogo spirulinasjsj13